søndag den 13. marts 2011

Da jeg var på Spiren


Sidste år i april besøgte jeg Marianne på Gartneriet Spiren. Alle jer, der har været der her i denne weekend, har garanteret haft en vidunderlig oplevelse inde i drivhusene, men da disse fotos blev taget, var 'drivhusene' afblomstret - til gengæld stod Mariannes sydskråning i fuldt flor... Heldigvis kan påskeklokker ikke læse, for så ville de jo aldrig kunne trives i fuld sol, men det går alligevel helt forrygende - som I jo nok kan se.


Billederne herunder er fra min egen have. Jeg er særligt glad for den lysegule påskeklokke, men det er endnu ikke lykkedes at få frø fra den. Måske det sker i år...

3 kommentarer:

  1. En vakker blomst det der! Så heldig du er som har dem i din hage. Neste år håper jeg at jeg er like heldig som deg:) Ha en fin kveld! Cathrine

    SvarSlet
  2. Den er da også skøn, den gule påskeklokke :-)

    Hilsen Vivik

    SvarSlet
  3. Det er vist godt, jeg ikke har været på besøg hos Spiren... For så ville hele husholdningsbudgettet blive brugt på juleroser og påskeklokker! Hvor er der mange smukke. Jeg har nogle få, og kigger til dem hver dag nu for at se, hvornår knopperne åbner sig... håber det lykkes dig at frøformere den lysegulde, den er da skøn!

    SvarSlet