fredag den 2. marts 2012

Er der plads til lidt fredagspral her?

Åh - min mor er så stolt! Og jeg selv har det lidt som lille Peter, der lyttede ved døren: Én, må jeg fortælle det - og i mangel af teddybjørn bli'r det så jer:

Når det næste nummer af Idé-Nyt omdeles i næste uge, vil I finde en stor (og ganske flot) annonce fra Nelson Garden. Nelson Garden er et stort, svensk firma - med aflægger i Danmark (og bestemt ikke en lille aflægger) - og altså leveringsdygtig i faktisk alt tilbehør til haven (engros).

Og nu kommer det: Nederst til højre i annoncen tilbydes Gratis havehjælp i form af en sms-service i samarbejde med en haveekspert. Har I gættet det? Haveeksperten er mig :) Det er virkelig en appelsin i min turban - og endnu et resultat af efterhånden en hel del års arbejde!

Det må være i orden, at jeg er glad :)

(Pssst - man skal bare sms'e TIPS til 1277 for at modtage de gode råd, men da de skal ramme hr. og fru DK, er det jo ikke lige sikkert, de rammer jer!)

12 kommentarer:

  1. Uhhh, stort tillykke :o))) Du er jo da snart en veritabel kendis :o))Det er helt på sin plads at du drøner rundt med armene i luften og jubler :o))

    SvarSlet
  2. Der må gerne prales :) Så flot - stort tillykke med opgaven :)

    SvarSlet
  3. Godt skuldret, tillykke herfra.

    SvarSlet
  4. Sådan! Kan godt forstå at både du og din mor er stolte og jeg agerer gerne teddybjørn! Er sikker på at titlen er fuldt fortjent :o)

    SvarSlet
  5. Nej hvor dejligt - Stort tillykke med det. Det er godt gået!

    SvarSlet
  6. Det er der da bestemt grund til at prale af og kan godt forstå din mor er stolt.
    Stort TILLYKKE.

    SvarSlet
  7. Tillykke, det er helt i orden at prale. Eller skulle jeg hellere sige være stolt af sit arbejde :-D
    Rigtig god weekend
    Gro ;-)

    SvarSlet
  8. Det er der bestemt plads til søde Marie-Louise det lyder spændende :0)

    Det insektbo du viser i indslaget herunder må da bestemt være det smukkeste jeg nogen sinde har set.....helt og aldeles fantastisk :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  9. Jeg synes du har god grund til at være stolt, og også prale :-)
    Tillykke med den fine anerkendelse, og pøj-pøj med alle sms'erne.
    Jeg er igang med din blog lige nu. Hvor er det lækre billeder. Rent øjenguf :-)

    SvarSlet
  10. Bestemt da ! Tillykke og pøj-pøj :)

    SvarSlet
  11. Hej. Du har god grund til at være stolt og prale lidt. Et stort tillykke. Jeg håber, der kommer sms'er.

    SvarSlet
  12. ja, det må da være en anerkendelse af dit arbejde - og en velfortjent en - tillykke

    SvarSlet